Przejęcie
nieruchomości
PRZEJĘCIE NIERUCHOMOŚCI:
- czynny udział w odbiorach części wspólnej nieruchomości oraz przeglądach,
przejęcie dokumentacji nieruchomości, - pełnienie funkcji komunikacyjnej między Developerem, firmami zewnętrznymi a właścicielami i użytkownikami nieruchomości,
- weryfikowanie stanu formalnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu lokali i ich właścicieli, aktualizowanie stanu budynków,
- kontakt telefoniczny 24 h z administratorem nieruchomości dedykowany użytkownikom lokali przedstawicielom Developera i służbom technicznym,
- analiza, doradztwo i opracowywanie koncepcji działania dostawców usług dla nieruchomości,
podejmowanie działań interwencyjnych przy zgłoszeniach usterek budowlanych w oparciu o przyjęte procedury (ustalone z Developerem), - analiza kosztów administrowania w czasie rozruchu projektu i opracowanie planu działań optymalizacyjnych,
- optymalizacja kosztów za media i inne usługi, w tym negocjowanie umów z dostawcami
ADMINISTROWANIE W IMIENIU I NA RZECZ DEVELOPERA
- przygotowanie dla Developera modelu zarządzania nieruchomością,
czynny udział w odbiorach części wspólnej nieruchomości oraz przeglądach, - założenie i prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego,
- monitorowanie pracy usługodawców związanych z funkcjonowaniem nieruchomości,
kontrola czystości i utrzymywanie w należytym stanie części wspólnych, pomieszczeń i terenów służących do wspólnego użytku właścicieli lokali, - kontrola pracy firm odpowiedzialnych za konserwację urządzeń technicznych,
- podejmowanie działań interwencyjnych związanych z usuwaniem awarii i ich skutków,
- analizowanie i doradztwo w zakresie kosztów dotyczących nieruchomości oraz sugerowanie działań optymalizacyjnych,
- wyszukiwanie firm świadczących usługi oraz negocjowanie cen i warunków umów,
przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wad i usterek w lokalach jak i częściach wspólnych oraz przekazywanie ich Developerowi/Wykonawcy, - nadzór nad procesem zgłaszania i usuwania usterek/wad,
- monitoring terminowego usuwania usterek przez wykonawców,
- rozliczenie użytkowników lokali mediów (cw, zw, zw, co) za okres od dnia protokolarnego przejęcia lokalu do dnia powstania Wspólnoty Mieszkaniowej i przekazanie danych Developerowi,
- opisywanie, weryfikacja faktur dotyczących nieruchomości i przekazywanie ich do siedziby Zleceniodawcy,
- ubezpieczanie nieruchomości wspólnej na preferencyjnych warunkach wynegocjowanych specjalnie dla nieruchomości zarządzanych przez naszą firmę